Klik op het uurrooster om het te vergroten en in te zoomen.

groepslessen

 

Opgelet, enkele aandachtspunten!

Tijdens alle schoolvakanties is er verplichte reservatie.

Soms worden er kleine aanpassingen doorgevoerd wegens vakanties van docenten, schoolvakanties of feestdagen, de actuele dag tot dag agenda vind je steeds hier:

http://www.baselinefitness.be/agenda

 

Informatie Groepslessen

 

proxy Small Group Training

NIEUW!!

Je vindt in grote groepen trainen niet zo leuk? Geen probleem!

Vanaf september 2018 lanceren we ons nieuw concept, Small Group Training. Oefeningen op maat in kleine groepjes van minimum 3 en maximum 5 personen!

Een Personal Training sessie, maar dan veel goedkoper dan alleen en in een beperkte groep. De oefeningen worden op jouw maat afgestemd en je krijgt op die manier toch een gevarieerde workout! In ons rooster kan je op maar liest 10 momenten aan SGT doen!

 

img2 Knockout

NIEUW!!

Een groepsles met de aandacht voor gevechtstraining. Dat is Knockout!

Martial Arts, Taekwondo, Boksen, Karate,... komen onder de vorm van een fitnessles volledig aan bod. Waarom jezelf te pletter slaan op een body bag als je dat in groep op muziek met veel meer sfeer kan doen.

Enjoy the knockout!

 

  Yoga

Baseline mag zich terecht een yoga-center noemen. We zijn erin gespecialiseerd! Lange stretching of intensieve oefeningen, langdurig dezelfde houding of vloeiende asana's, je vindt ze allemaal terug in de verschillende stijlen.

Je kan kiezen uit: Hatha Yoga, Yin Yoga of Clubyoga (Clubjoy programma)!

Hatha Yoga is de klassieke Yoga stijl, een combinatie van rust en inspanning.

Yin yoga is de meest ontspannende stijl van Yoga. Veeleer stretchen en relaxeren dan inspanningsoefeningen.

Voor info over Clubyoga, zie hierna.

 

Clubyoga

Deze mix van Yoga, Pilates en Tai-chi is zeer populair omwille van de verscheidenheid aan structuren en bewegingen. Het verschil ligt erin dat er meer vloeiende bewegingen in combinatie met de ademhaling bij te pas komen.

De houdingen volgen elkaar freestyle op in vlot tempo. Hierbij wordt warmte en energie opgewekt en worden spieren en organen ontgift.

Door de iets krachtigere lesstijl, ervaart u de les als een grotere inspanning. Maar de les kan zeker ook door beginners gevolgd worden! Maak je geen zorgen, kom het alvast eens proberen.

 

piloxing  Piloxing

Vanuit Amerika is een nieuwe fitnessrage Europa aan het overspoelen. Piloxing is een combinatie van Pilates, boksen en dansen. (Pilates, Boxing and dancing)

Vivica Jensen, een Personal Trainster van formaat heeft het concept uitgewerkt.

Leuke beats, een opzwepende ritme en handschoenen met gewichtjes maken het een toppertje! Zweten tegen de sterren op en gemiddeld 700 tot 800 kcal verbanden! Go for it!

 

XCORE BANNER WORKOUT  X-Core

XCORE ® staat voor Extreme Core, een intensieve XCORE® training waarbij effectiviteit en plezier samengaan.  De XCORE® workout is een ultieme core training (de kern van rug-, buik- en heupspieren) met behulp van de XCO-Trainer®.

De XCO-Trainer® is een rode buis die een bewegende massa granulaat bevat. Aan het begin en aan het einde van elke beweging zorgt de XCO-Trainer® voor extra belasting van de spieren en bindweefsel door het hele lichaam. Dit speciale effect staat bekend als ‘Reactive Impact’ en biedt je de beste training voor je core!

 

jump Jump

Jump is een nieuwe Belgische fitness stroming die zijn oorsprong vindt in Zwitserland en die zich ten doel stelt om vernieuwende en holistische trainingen aan te bieden op de hoogwaardige kwaliteitsmini-trampoline. Jump is een groepsles vol actie en energie die u op een aangename, plezierige wijze laat zweten.

Kom alvast eens mee jumpen :)!

 

pilates  Pilates

Pilates is een workoutmethode die de nadruk legt op diepe spieren, flexibiliteit, evenwicht, coördinatie en een goede houding.

De techniek werd tijdens de Eerste Wereldoorlog ontwikkeld door de Duitse uitvinder Joseph Pilates, met de bedoeling gewonde soldaten snel weer op de been te brengen. De man was in de jaren voor de oorlog actief geweest als bokser en circusartiest, en gaf ook lessen zelfverdediging aan Engelse detectives –je mag hem dus wel degelijk als een expert beschouwen! Uiteraard ziet de discipline er bijna honderd jaar na haar ontstaan lichtjes anders uit.

Je traint alvast je core, je lenigheid, je stabiliteit, ... ahv statische en dynamische 'Pilates' oefeningen.

 

 

  BBB(B)

Als je dacht dat de 3 B’s een coole workout is, wacht dan maar tot je 4B hebt geprobeerd. We laten het klassieke buik, billen, benen achterwege en maken er borst, buik, billen en benen van! De combinaite van een stukje conditie met wat krachtoefeningen, maakt dit een zer gevarieerde les.

Alle regio’s die het kunnen gebruiken om verstevigd te worden, krijgen in deze lessen bijzondere aandacht. Met behulp van wat klein oefenmateriaal waan je je al snel in fitness heaven. Een strak lichaam, dat is het ultieme doel.

 

  X-treme Cardio

Je werkt niet graag met gewichten, maar je wil toch een intensieve workout? Dan is X-treme Cardio iets voor jou! Calorieën verbranden aan de lopende band! In deze les ligt de focus op het verbeteren van je conditie en kracht door met je eigen lichaam intensieve tot soms zware oefeningen te doen. Burn the floor! Burn that fat!

 

  Abdo & Bodyshape 

Een les Abdo & Bodyshape zal je niet snel vergeten. We werken aan de hand van vooral grondoefeningen aan de uithouding en kracht van onze buik- en bilspieren. Je terug strak in het pak brengen, dat is waar Bodyshape voor staat.

Een stevig buikje draagt ook bij tot vermindering van rugklachten, omdat de buikspieren actief onze rug ontlasten. Doel? Door het leven gaan zonder rugklachten, maar natuurlijk ook een strakker buikje, een strakker kontje en op termijn misschien zelfs een mooie sixpack (een aanrader voor mannen)!

 

  Clubjoy Step

Onze step aerobics is gebaseerd op het aanbod van Clubjoy. Een workout met een mix van conditie-, kracht- en uithoudingsoefeningen. Je traint op een Step zo toch je volledige lichaam. De choreo-vreters onder ons komen zeker ook aan hun trekken door de afwisseling met leuke step-moves op muziek.

Kom het alvast eens proberen!

 

  Zumba

Wat als je fitnessen in groep leuk vindt, maar je toch nog meer de nadruk op het dansaspect wil leggen? Dan is Zumba jouw oplossing! Je werkt jezelf in het zweet op een muziekaanbod uit de verschillende Latijns-Amerikaanse dansstijlen.

Dansen, bewegen, maar vooral plezier maken! Of wat dacht je van een potje heupen shaken op een feestje? Je leert het bij Zumba!

 

  Baseline Party Workout

Waarom wachten tot het weekend om een feestje te bouwen? Je kan het bij Baseline op een doodleuke weekavond! Elke donderdagavond houden we een echte party!!

De muziek is meer discotheek minded en de steps zijn super easy. De combinatie van beide geeft prachtig vuurwerk… Op je favoriete top 50 songs dans je de ziel uit je lijf. Voeg daar nog wat spotlights bij en de mix is compleet. C U @ the party!

 

index Crunch

Een 30 minuten durende workout om die zone aan te pakken waar de meeste aandacht naartoe gaat. Het buikje! 

Crunchen zorgt er voor dat je niet alleen je buikspieren verstevigt, maar zorgt ook voor een strakker, steviger figuur en voor een rug die minder snel belast wordt. Crunchen maar!!

 

proxy CROSSHIIT

Voor de meest getrainde sporters onder ons, hebben we CROSSHIIT gecreëerd. CROSSHIIT is een revolutionaire allesomvattende training die oefeningen op basis van je eigen lichaamsgewicht combineert met krachttraining en uithoudingstraining. Deze soort les wordt HIIT genoemd, High Intensity Interval Training. Daarom raden we niet getrainde sporters aan eerst een basis op te bouwen voor deel te nemen aan deze toch zeer intensieve les. Heb je al wat achtergrond aan sport? HIIT the floor!

LAATSTE NIEUWS

BASELINE OP FACEBOOK

Contact Info

  • MA-DO8u30-13u+16u-22u
  • VRIJ8u30-13u+16u-21u
  • ZAT / ZON8u30-13u