Klik op het uurrooster om het te vergroten en in te zoomen.

groepslessen

 

Opgelet, enkele aandachtspunten!

Het nieuwe lessenrooster gaat in voegen op 4/9/17.

Tijdens alle schoolvakanties is er verplichte reservatie.

Soms worden er kleine aanpassingen doorgevoerd wegens vakanties van docenten, schoolvakanties of feestdagen, de actuele dag tot dag agenda vind je steeds hier:

http://www.baselinefitness.be/agenda

 

Informatie Groepslessen

 

  Yoga

Baseline mag zich terecht een yoga-center noemen. We zijn erin gespecialiseerd! Lange stretching of intensieve oefeningen, langdurig dezelfde houding of vloeiende asana's, je vindt ze allemaal terug in de verschillende stijlen.

Je kan kiezen uit: Hatha Yoga, Yin Yoga, Anusara Yoga, Ashtanga Yoga of Clubyoga (Clubjoy programma)!

Wat houdt het allemaal in? We willen niet vervallen in te lange teksten, dus kan je een brochure bestellen om meer informatie te krijgen over de verschillende stijlen van yoga die we aanbieden.

Stuur een SMS met 'BROCHURE + NAAM + ADRES' naar 0471/13 70 61 (dit tel.nummer kan geen oproepen beantwoorden)

 

Clubyoga

Deze mix van Yoga, Pilates en Tai-chi is zeer populair omwille van de verscheidenheid aan structuren en bewegingen. Het verschil ligt erin dat er meer vloeiende bewegingen in combinatie met de ademhaling bij te pas komen.

De houdingen volgen elkaar freestyle op in vlot tempo. Hierbij wordt warmte en energie opgewekt en worden spieren en organen ontgift. Clubyoga bevordert de circulatie in het lichaam, heft energieblokkades op en versterkt en versoepelt de spieren. Het lichaam wordt soepel en sterk en de geest komt tot rust. Aan het einde van de les voelt u zich energiek en kalm!

 

piloxing  Piloxing

Vanuit Amerika is een nieuwe fitnessrage Europa aan het overspoelen. Piloxing is een combinatie van Pilates, boksen en dansen. (Pilates, Boxing and dancing)

Vivica Jensen, een Personal Trainster van formaat heeft het concept uitgewerkt.

Leuke beats, een opzwepende ritme en handschoenen met gewichtjes maken het een toppertje! Zweten tegen de sterren op en gemiddeld 700 tot 800 kcal verbanden! Go for it!

 

  BBB(B)

Als je dacht dat de 3 B’s een coole workout is, wacht dan maar tot je 4B hebt geprobeerd. We laten het klassieke buik, billen, benen achterwege en maken er borst, buik, billen en benen van!

Alle regio’s die het kunnen gebruiken om verstevigd te worden, krijgen in deze lessen bijzondere aandacht. Met behulp van wat klein oefenmateriaal waan je je al snel in fitness heaven. Een strak lichaam, dat is het ultieme doel.

 

  X-treme Cardio

Je werkt niet graag met gewichten, maar je wil toch een intensieve workout? Dan is X-treme Cardio iets voor jou! Calorieën verbranden aan de lopende band! In deze les ligt de focus op het verbeteren van je conditie en kracht door met je eigen lichaam intensieve tot soms zware oefeningen te doen. Burn the floor! Burn that fat!

 

  Abdo & Bodyshape 

Een les Abdo & Bodyshape zal je niet snel vergeten. We werken aan de hand van vooral grondoefeningen aan de uithouding en kracht van onze buik- en bilspieren. Je terug strak in het pak brengen, dat is waar Bodyshape voor staat.

Een stevig buikje draagt ook bij tot vermindering van rugklachten, omdat de buikspieren actief onze rug ontlasten. Doel? Door het leven gaan zonder rugklachten, maar natuurlijk ook een strakker buikje, een strakker kontje en op termijn misschien zelfs een mooie sixpack (een aanrader voor mannen)!

 

  Club Step / Party Step

Onze step aerobics is gebaseerd op het aanbod van Clubjoy en op eigen invulling. Ongeveer elke maand en half wijzigen we de inhoud van de les. We doen een 6-tal weken Club Step (intensieve workout) en een 6-tal weken Party Step (soort Zumba les, maar dan op de step).

Kom het alvast eens proberen!

 

  Zumba

Wat als je fitnessen in groep leuk vindt, maar je toch nog meer de nadruk op het dansaspect wil leggen? Dan is Zumba jouw oplossing! Je werkt jezelf in het zweet op een muziekaanbod uit de verschillende Latijns-Amerikaanse dansstijlen.

Dansen, bewegen, maar vooral plezier maken! Of wat dacht je van een potje heupen shaken op een feestje? Je leert het bij Zumba!

 

  Baseline Party Workout

Waarom wachten tot het weekend om een feestje te bouwen? Je kan het bij Baseline op een doodleuke weekavond! Elke donderdagavond houden we een echte party!!

De muziek is meer discotheek minded en de steps zijn super easy. De combinatie van beide geeft prachtig vuurwerk… Op je favoriete top 50 songs dans je de ziel uit je lijf. Voeg daar nog wat spotlights bij en de mix is compleet. C U @ the party!

 

index Crunch

Een 30 minuten durende workout om die zone aan te pakken waar de meeste aandacht naartoe gaat. Het buikje! 

Crunchen zorgt er voor dat je niet alleen je buikspieren verstevigt, maar zorgt ook voor een strakker, steviger figuur en voor een rug die minder snel belast wordt. Crunchen maar!!

 

s-image-4 CROSSHIIT

Voor de meest getrainde sporters onder ons, hebben we CROSSHIIT gecreëerd. CROSSHIIT is een revolutionaire allesomvattende training die oefeningen op basis van je eigen lichaamsgewicht combineert met krachttraining en uithoudingstraining. Deze soort les wordt HIIT genoemd, High Intensity Interval Training. Daarom raden we niet getrainde sporters aan eerst een basis op te bouwen voor deel te nemen aan deze toch zeer intensieve les. Heb je al wat achtergrond aan sport? HIIT the floor!

 

 

 

LAATSTE NIEUWS

BASELINE OP FACEBOOK

Contact Info

  • MA8u-13u+16u-22u
  • DI8u-13u+16u-22u
  • WOE8u-22u
  • DO8u-13u+16u-22u
  • VRIJ8u-13u+16u-21u
  • ZAT / ZON8u30-13u